بارسا نیوز

Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:21
بازديد از اين پست : 286

جرارد پیکه در آستانه دیدار فردا شب (چهارشنبه) بارسلونا برابر آپوئل نیکوسیا قبرس در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با حضور در کنفرانس خبری گفت: مسی و نیمار مثل همیشه خوب هستند. آنها این فصل خیلی فوق‌العاده هستند و وقتی با یکدیگر هماهنگ شوند، هیجان‌انگیز می‌شوند. لئو و مسی دو تن از بهترین فوتبالیست‌های جهان هستند که حالا در بارسلونا کنار یکدیگر بازی می‌کنند.

http://barcanews.org/uploads/images/news/139306/thumbnail/thumbs_570/1410870414-057177-1410870549-noticia-grande.jpg

بارسلونا شنبه شب در هفته سوم لالیگا موفق شد با درخشش نیمار و لیونل مسی با نتیجه 2 بر صفر بر میهمانش، اتلتیک بیلبائو غلبه کند. در این بازی ستاره آرژانتینی کاتالان‌ها هر دو پاس گل‌ را به نیمار داد.

پیکه در خصوص وضعیت آبی‌واناری پوشان در لالیگا اظهار داشت: ما با سه پیروزی متوالی لیگ را آغاز کردیم اما این دلیل نمی‌شود که فکر کنیم کار تمام شده یا فصل آسانی در پیش داریم. رقابت در لالیگا تا آخرین هفته‌ دشوار خواهد بود و فکر نمی‌کنم رئال‌مادرید تا آن موقع فاصله آنچنانی با ما داشته باشد.

مدافع میانی کاتالان‌ها تصریح کرد: اگر در سال‌های اخیر هر دو سال یکبار به قهرمانی  لیگ قهرمانان اروپا می‌رسیدیم باید بگویم که کار خیلی سختی را عملی کردیم. نسل خیلی خوبی از فوتبالیست‌های بارسلونا را در اختیار داریم که غیرممکن‌ها را ممکن کردیم. عناوین قهرمانی زیادی کسب کردیم و انتظار فتح عناوین دیگر را هم داریم ولی دلیل بر این نمی‌شود که فکر کنیم می‌توانیم همیشه قهرمان لیگ قهرمانان شویم.



نظرات شما عزیزان:

ارمین
ساعت14:44---26 شهريور 1393

سلام من آرمین هستم وبلاگ قشنگی دارید اگر خواستید بیاید به وبلاگ من هم سری بزنید . . .
پاسخ اسماعیل ... مدیر نظرات :ببخشید شما کدوم ارمین هستی؟؟



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »